2 0 1 0

jag hade tänkt sammanfatta året 2010 här i ett inlägg. Men jag vet verkligen inte vart jag ska börja, vilka bilder jag ska lägga ut, hur mycket jag ska skriva och VAD jag ska skriva.
Jag kan i alla fall säga att 2010 har varit ett så jävla grymt år. Jag tycker verkligen det.
Jag har fått chansen att dansa mycket mer och jag känner att jag faktiskt utvecklats, lite iaf. Jag brinner mer för dansen nu än någonsin. Jag älskar det av hela mitt hjärta.
Jag känner att jag utnyttjat varenda lediga dag till att göra något kul. Jag har knappt suttit still en sekund och jag älskar det.
Sommaren var helt underbar.
Jag har provat på många nya saker detta år. Både bra och dåliga saker...
Skolan känns lika rolig och jag längtar lite till den.
Jag har lärt mig en hel del nytt.
Mina vänner är dom bästa som finns. Utan dom hade inte mitt år blivit så bra som det blivit. Tack.
Jag är taggad inför 2011. Råtaggad.
Jag funderade på 2 alternativ inför det nya året vad gäller bloggen & bloggandet.
1. Ge upp helt.
2. En ny start
Jag funderade länge och kände att, va fan nu kör vi.
http://juliahopp.blogg.se
där hittar ni mig nu.
Lev Livet People.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0