jag har gått förbi ca 4028402840583 brevlådor idag.

Japp, så har man skaffat sig ett extrajobb som reklamutdelare. Lite små jobbigt sådär, men jag får se det som motion och en mängd frisk luft. Och känna tidspress, bära tunga grejer, få ont i fötterna och spendera en halv lördagskväll till att dela ut reklam. Men det är ju trevligt, haha. resten av lördagskvällen spenderade jag med nästan hela gänget, Rebecca var på landet! Men vi andra var hemma hos Sofia och påvägen dit köpte jag massa godis. Så vi satt och svullade och pratade. Åh vad jag saknar er! Vi har liksom inte varit vi fem sen i början på sommaren :O förhoppningsvis så kommer vi ses alla fem om 2 veckor! Imorgon blir det middag + bio (la danse) med people från klassen, det blir mys (: godnatt!

Kommentarer
Postat av: josefine

haha jag har typ tre meter lång tunga på den bilden :P <3

2010-09-05 @ 18:15:11
URL: http://victoriaochjosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0