tuffa tisdagar

Tisdagar är härliga dagar och denna tisdag var speciellt härlig. För det första har jag sovmorgon och sedan börjar jag dagen med klassråd. Våra klassråd är så mysiga då vi sitter i danssalen och snackar om viktiga och oviktiga saker, som tex matildas idé att vi borde ha ett halloweentåg dagen innan lovet, men den idéen slopades tyvärr då hon insåg att hon skulle resa bort då hihi. Sedan improvisation då vi fokuserade på vart vi hade vårat fokus ;) Sista lektionen var engelska. Jag & Hanna for in till stan och köpte en bok till mig och sen drog jag till frissan. Jag slingade mitt hår för första gången i mitt liv, hjälp. Men jag blev nöjd :)
Sen mötte jag Hanna igen och vi gick och åt middag på Pizza Hut. Pluggade lite grann och pratade en hel del. Sen följde hon med mig hem och vi tittade på Desperate! Jag älskar att göra lite spontana grejer på en vardag, det borde man göra oftare.
Min hjärna/kropp stressar sönder och jag längtar/taggar/pirrar inför helgen, jag tror det kommer bli grymt. Sen är det höstlov snart - kan tiden sluta gå så fort. Jag hänger inte med.

Kommentarer
Postat av: Hannaaaaaaa

stela bilden <3

2010-10-20 @ 23:22:43
URL: http://swinghead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0