strobelights gör det igen

Några bilder från helgen, de flesta tagna av Agnes. Vi har repat och repat och stressat inför denna helg och i lördags var det dags. Vi uppträde på 50 års kalas och det blev en succé, typ! Det var grymt roligt iaf och det gick superbra (förutom att jag sträckte upp min himla arm på 5, fast det skulle vara på 6, fortfarande arg på mig själv...)! Sen fick vi en grymt god och stor middag + övernattning på hotellet + hotell frukost. Det har varit så himla roligt och mina vänner är bäst, vi har alltid så jevla kul togheter!! Idag sprang jag över till Hanna för att plugga lite historia, jag vet inte hur jag ska hinna lära mig allt tills på torsdag. Förövrigt är mitt liv fortfarande stressigt och det kommer förmodligen vara det fram till höstlovet, men det kommer hända en del roliga saker innan dess :) Jag hoppas alla har det bra! Vi hörs när vi hörs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0