den 16 oktober

Efter en svettig & rolig omgång av Lazerdome drog vi hem till mig och käkade massa pizza.
... Fast jag, Matilda och Stella var lite finare och åt sushi. MUMS.se
Coola brudar har vi här.
De små sötnosarna överraskade mig med en jättegod prinsesstårta. På bilden: Matilda med tårtan.
Efter att vi käkat en lång stund blev det lite galen dans i vardagsrummet och det hela slutade med att jag, Stella, Matilda och Felicia satt uppe till 5 och pratade och skrattade om allt och ingenting.
Tusen tack till alla som gjorde min dag igår till den bästa födelsedagen evör! Jag blir så glad för alla sms, alla facebook grattis, blogginlägg och alla kramar. Och tack till mina vänner från klassen som ville spendera kvällen tillsammans med mig. Det slår alla presenter jag fick.

Kommentarer
Postat av: babyhannow

jag ville vara med nu när jag hörde detta....!!!

2010-10-17 @ 22:10:39
URL: http://swinghead.blogg.se/
Postat av: babyhannow

PS. JAG SER FETT BRUNIS UT. YAY

2010-10-17 @ 22:11:24
URL: http://swinghead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0