och så var det måndag igen

hej hej hej. okej, här kommer ett litet klago-inlägg, typ. Min ljumske är inte bättre - men jag dansade ändå. Eftersom jag belastar mer på vänster ben så har jag börjat få benhinneinflation - men jag dansade ändå. Vilket resulterade i att nyss när jag kom hem så började det göra så jäääävla ont. Perfekt tajming till Baseshowen, alla extra rep, avstämningdans och uppdansning på Base. För mycket för att hinna med något pluggande... vilket resulterar i dåliga resultat, yey. Var hos tandläkaren idag - ett hål - yey igen. Klockan är mycket och jag har inte käkat något. Har ångest för lite av varje. Det är så deprimerande väder att hela jag blir deppig.
sådär ja.
Men jag har en hel del saker att längta och tagga till! Bla så kommer Sommaren 2011 bli bäst.
Men först ska vi tagga till Oskar Linnros på Lördag. Godnatt Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0