Crew Skoot

Crew Skoot: Emma, Felicia, Jag, Anna, Meleat + Sanna bakom kameran

Föreställningen i torsdags gick hur bra som helst! Efter att ha repat i ca 2 månader fick vi äntligen visa upp produktionen. Dagen spenderades på diselverkstaden från 09.30-21.15 - jag var död när jag kom hem. Jag är så jävla (ursäkta uttrycket) stolt över alla danstreor (+ dom från min klass som var med) allas produktioner var jättebra och alla är så himla duktiga. Åååå jag kommer verkligen sakna alla danstreor och speciellt Crew Skoot. Vi är grymma ♥ jag är så glad att jag fick vara med, nu längtar jag ännu mer tills vi ska göra våra egna produktioner. Men jag måste bara säga att Johans produktion var bland det bästa jag har sett - i hela mitt liv. Det är helt sjukt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0