Vad gör jag uppe nu?

Jo just ja, jag kom ju nyss hem från dansen och borde plugga kulturhistoria nu eftersom jag kan typ nada och provet är imorgon. Men jag vill bara sova, så ska nog göra det. Fast... jag måste ju plugga. Himla b a j s. Sista gången på base idag :( körde järnet och det var skitkul, förutom att jag är typ lite halvsjuk och har sträckt mig på ännu ett till ställe (dock inte lika allvarligt) haha hur lyckas jag? har ont lite här och var och min kropp behöver vila. Därför borde jag sova NU. Hej å Hå vilken klagoblogg... me like. nat. Förlåt nu flummar jag. Vi fick reda på produktionsgrupperna och musiken idag, och jag blev f e t med nöjd asså. Vill börja koreografera nu typ! Inget mer att säga nu, förutom att jag måste köpa julklappar snarast. Bye Bye
ps. den inte så jättesnyggt tagna bilden där uppe är från phille. Tror det var vår första frukost där. Vill tillbaka...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0