en typ ganska normal onsdag. typ.

Hade en riktigt bra dag idag får jag säga.
+ Jag var pigg när jag vaknade i morse
+ Vi behövde inte redovisa på danshistorian
+ Jag hade en lång håltimme som blev riktigt bra tack vare fina vänner som också hade det.
+ En kille ville ha mitt nummer (eller... ska jag verkligen sätta det på + sidan, han var ful och sliskig och skämtade säkert, men iaf...)
+ Vår sceniska redovisning gick great
+ Vi hade avstämning dans (som gick sådär... men dans är ju alltid +)
+ LOPPIS. Lia i teater 2:an hade en loppis i klassrum 1 - varje plagg kostade 20 kr!! Jag köpte tre plagg, var av en var en addidas tröja! Alltså fatta att dom kostar 700 kr och jag fick den för 20 kr! Nää jag fattar det inte heller.
+ Myste kvar i skolan och åt på subway med Frida T
+ Det gick grymt bra på dansen idag
Jag kan säkert hitta lite minus från dagen också, men det tänker vi bort. Jag är inte alls trött, men borde verkligen sova nu. Massa teori imorgon... blä. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0