jag dampar

Just nu händer det så mycket att jag inte har tid att blogga. Bland annat så repar vi 24/7 eftersom vi ska uppträda nu på lördag och tror ni inte att nu (mindre än en vecka innan) har jag gått och blivit sjuk. perfekt tajming. NAT. Jag får inte/kan inte gå och bli sjuk NU liksom. Hade planer ikväll också, bajskorv. Just nu blir jag deprimerad, just för att jag får damp av att bara dega (klarar inte av att bara chilla i soffan, usch) och för att jag inte kan gå till skolan imorn och för att jag vill dansa. Aja, sorry för ett klag-inlägg. Hoppas att ni har det bättre än mig ♥
Btw, Kan mitt pirr i magen bara försvinna snart... jag dampar på det också.

Kommentarer
Postat av: sanabanana

ååh, julia! stackaren då! tror du att du orkar komma på repet imorgon efter skolan? <3

2010-08-22 @ 23:29:06
URL: http://sannakarlssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0