första skoldagen

ph 1. jag gillar att jag smygfotar min klass ph2. jag älskar att min mobilkamera är så himla bra. (nat)
Så. När jag vaknade upp imorse kändes det som att sommarlovet varit typ en helg, helt sjukt vad det har gått snabbt. Sommar 2010 har varit den bästa sommaren hittills! Har många bilder och saker att berätta om den, så får se om jag orkar göra ett inlägg med lite bilder och sånt!
Iaf, det var hur kul som helst att träffa alla igen! Sen var det kul att träffa alla nya ettor också :) Vi gjorde en liten välkomms dans till dom, hehe.. inte fullt så seriös. Sen stannade jag och några till kvar och dansade lite, efter det kom Michelle (D3) och då pratade vi en massa. Hon sa en massa bra saker som jag verkligen kommer lägga på minnet, blev så taggad efter hennes pepptalk att jag gick ut och sprang när jag kom hem! Och nu blir det brädåk med fader! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0