Changing of the seasons


Har inte fotat på länge nu, därför får ni se en gammal bild från i somras.
Jag har legat hemma hela dagen idag och inte gjort någonting. Tog vaccinet igår och har haft feber idag. Min arm gör även bajsont. Plus att mina benhinnor verkar bara bli sämre och sämre... ne oj vad mycket klagande det blev nu! Hoppas det är bättre med er. Imorgon ska bli en jätterolig dag! Jag och Felicia ska stå på gymnasiemässan tillsammans, på eftermiddagen ska vi se en dansföreställning och sedan sover hon över här :) På söndag blir det även dans! Gu vad jag längtar till december nu. Jag vill lyssna på julmusik, se snö, julhandla, baka pepparkakor, tända det första adventsljuset och öppna första luckan i chokladkalendern. Ha en fin kväll, KRAM.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0