Onsdagen i en liten text


Jag kände mig som en liten minirockare idag. Tröjan fick jag i julklapp av min fader. Hur som helst var det rätt chill dag i skolan, skönt. Sen gick jag och mina vänner hem till min vän Sofia. Vi bakade scones och drack te. Planerade, pratade, pratade och skrattade. Myyysigt. När jag kom hem fick jag värsta rycket alltså. Städa hela mitt rum, dammsög och dammade av allt. Det händer inte så ofta kan jag säga. Nu är jag jätte sugen på att göra om lite. Inga stora förändringar utan typ byta ut lite grejer i hyllan och så ska jag printa ut massvis med bilder för att rama in och hänga upp på vägen. Det kommer bli snyggt, får vi hoppas.
Idag är det onsdag. Vilket betyder att om två dagar är det helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0