Ny vecka. Nytt Liv.


(ursäkta min frånvaro. Jag har varit sjuk så har inte orkat tyvärr.)
I'm back! Hoppas allt är bra med er, själv mår jag finfint. Det är helt otroligt att jag inte var trött imorse när jag skulle gå upp, skönt men konstigt. Hur som helst var skolan helt okej, det hände verkligen inget speciellt. Sen blev det första fiollektionen på terminen, riktigt kul! Ne nu börjar mitt nya liv. mitt. nya. nyttiga. Liv. Jag råkade tyvärr bryta dagen med att ta en liiiten godisbit, men enligt mig så räknas det inte. Jag åt t.o.m en frukt i skolan ^^ Matteläxan är gjort och vi har inget mer plugg (än så länge) så jag känner mig rätt glad. Adios Amigos, så hörs vi nog senare. Nu ska jag beställa tågbiljetter till Gotemburgo...

Ps. Kul att så många gillade bilden under :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0