Never think



Ni kan se en skymt av dagens klädsel på de suddiga bilderna här ovan. Lånade mammas converse. Jättefina men bara en eller två storlekar för små ehe. Franska revolutionen blablabla. Jag är så trött på det nu alltså. Vi hade halv hemstuidedag idag så jag har mest suttit här vid datorn och skrivit ett stycke på typ en timme. Känns det som i alla fall. Jag är lite smått sur också eftersom youtube inte fungerar. Aja, snart ska jag träffa Leonor. Vi ska en sväng till stårkstudion och sen till orkestern. Take Care!

Kommentarer
Postat av: Jollan

Hej snygging!

Hur har du det?

Hoppas det går bra att bestämma sig inför valet..

Jag håller på att plugga på svenska prov.. var bara tvungen att ta en liiiiten paus;-)



Kram kram kram,

din vän J

2009-01-27 @ 18:07:06
URL: http://josefinsymaskin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0