Lucia




Jag vaknade upp av ett grått och trist väder, snön vart är du? Du var iofs här en stund igår, men nu är du borta igen. Idag julpysslade jag lite och satte mig vid datorn för att skriva min novellanalys men råkade fastna vid youtube ett tag. Sen när jag tänkte börja skriva igen så tänkte jag att "oj, ja måste nog åka lite tidigare in till stan för att kolla på julklappar". Väl i stan blev det bara saker till mig själv, ops, en tröja, ett par vantar och en basker. Sen kom fina Frida och vi såg New Moon. OMG. det är det enda jag säger, jag är kär... i Jakob. När ja skulle hem missade jag bussen - såklart. Så jag gick hem i kylan. Jag hade bara converse så mina tår var som döda när jag kom hem. Men det var ändå härligt att ta en liten promenad. Ne nu ska jag ta och skriva min novellanalys, eller ja kanske ska ta en kopp té först....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0