I'm too cool, for you.


Tro det eller ej, men det var faktiskt INTE jag som skrev bajskorv för en gångs skull.



Visst är vi charmiga?

08.30 skulle min hjärna vara vaken och redo för nationelltprov. Dock var den nog inte riktigt det, de gick väl sådär får jag ta och säga. Well well, life goes on. Hade en härlig danslektion, vi skulle springa över golvet, göra ett fult hopp och skrika sitt namn HAHA, ni kan ju gissa hur min röst lät? typ såhär: JUUUUliaaaaAAA. Jag, Frida, Hanna och Olivia åkte sedan in till stan och tittade på julklappar. Sen åt vi en supergod kladdkaka, eller okej det var en brownie men vi låtsas att det var en kladdkaka eftersom det är kladdkakans dag idag. Hanna åkte hem till mig en sväng och vi gjorde ? ? ? bilderna kan tala för sig själva ehehe. Sedan blev det att spela fiol på något luciatåg, typ. Nu sitter jag här igen och försöker skriva min *** @€ $**&@ @* novellanalys. Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0