skriva skriva skriva skriva & räkna




1. Mina 3 colaburkar jag släpade hem från usa. När vi var där köpte vi 2 stycken 24 pack colaburkar, såklart var det bara burken med bollen på i båda. Jag ville ju helst ha dem med brillorna och surfbrädorna på. Satt på flygplanet, lite besviken över att jag bara hade en burk med bollen på. Sen beställer mamma och jag en cola var. Och vad fick vi för något på burken? Jo surfbrädorna och brillorna... jag blev överlycklig!
2. Åkte in en snabbis till stan och köpte 5 block. Skriva,skriva,skriva,skriva och räkna. Det blev även en mapp.
3. Tåtrosor, yeah.
En hel vecka har gått i den nya skolan och jag känner mig redan som hemma. Ska bli så roligt imorgon. Det var länge sedan man kände den känslan, att man längtade till skolan! Hoppas er helg har varit bra, kramar

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Nepp, jag var i vällingby en snabbis :)

2009-08-23 @ 19:55:03
URL: http://runaway.blogg.se/
Postat av: Celina

tack:) du har också en superfin blogg!

2009-08-24 @ 19:58:22
URL: http://starbucks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0