Look at me!


Eftersom jag var så klantig igår och klev rätt i en burk med målarfärg så mina byxor blev förstörda, får jag använda strumpbyxor & kjol tills ett par nya jeans är köpta. (Jag behöver fler par!) Så idag använde jag min kjol från Forever 21, gillar mönstret och färgerna!
Idag har det varit en ganska bra dag. Jag och mina vänner började skoldagen med att svulla goda saker i cafét (eller, det kanske bara var jag som svullade? Agnes gjorde i och för sig också det...) På baletten hade vi vikarie eftersom Sandra (62 årig dam) är och firar hennes 40 åriga bröllopsdag, så gulligt!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Fett sött med fötterna där nere, haha.

2008-09-16 @ 07:48:42
URL: http://rebecca22.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0