It was a beautiful day


Ute sken solen och plötsligt känns det som vår igen. Det enda som var lite konstigt var att de kom rök ur munnen klockan 8 på morgonen. Spanska provet kändes inte så bra vilket gjorde att jag klagade på det halva dagen. Nu har jag släppt det och stasar hårt på annat. Eller försöker i alla fall. Hur som helst blev det en äppel sak från cafét iaf, fast jag skulle försöka vara nyttigt. Tack Jossa som bjöd alla på en varsin<3 Vi ädge på orkestern som vanligt, hjälp nu sitter man längst fram också! Tur att Leonor och Erika sitter bredvid mig. Snart ska jag dra mig mot sängen. Hoppas ni haft det en bra dag, tänk att de är bara ca 4 ½ veckor kvar till höstlovet... Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0