Goodnight


Idag var vi lediga, wihi! Men jag gick ändå upp ganska tidigt för att städa mitt rum eftersom Mamma tivngade mig. (Hon har nämligen haft tjejmiddag nyss) Sen drog jag iväg till Rebecca och vi skulle plugga spanska men det blev ju som de blev med det haha. Det kändes som vår idag, solen sken och fåglarna kvittrade. Ändå om sommaren var på väg, jag längtar så. Idag hade vi Stepp med Micheal, en steppare från amerika. Vi ska ju ha honom hela helgen också. Vilket ska bli grymt kul. Sov gott vänner, puss från Mig!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

SVAR: Där var du allt snabb att kommentera ! La ut inllägget för typ sen minut sen, hoho.

2008-09-21 @ 21:10:07
URL: http://rebecca22.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0