wooho det är fredag

Jag har nyss kommit hem från Showcase och ni vet inte hur kul det var! Lottie har gjort en helt grym koreografi<3 Jag är kär. Längtar till nästa fredag! Vi hade även teater med Anna och det var mycket roligare än jag hade förväntat mig :) Hela dagen har skolan tiggit pengar ute på gatorna. Vår mentorsgrupp stod vid vällingby men sen gick jag och Elinor runt i t-banan och vi var så charmiga ;) Tjänade faktiskt ihop 476 kr på ca 2 timmar! Så vi började 10 och slutade 14 och sen åkte jag, Rebecca och Agnes till Vällingby och träffade Elin. Vi käkade middag där och det var såå kul. Jag kände mig som 3 år när jag och Elin satt och lekte med maten, jag ska nog inte gå in på några detaljer haha!! Min fredag har alltså varit helt toppen, hoppas din också varit det! Pussar!!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Sv; MEN NEJ! Du var ju finaste ju.

2008-10-12 @ 17:25:25
URL: http://rebecca22.blogg.se/
Postat av: Rebecca

MEN JO. Kolla själv på ditt finafina hår och dina ögonfransar liksom..

2008-10-12 @ 17:35:02
URL: http://rebecca22.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0