Signering med Sonja!


Igår vad jag och Jennifer på Sonja aldens signiering! Wihi vad roligt det var :) Jag träffade Jennifer vid T-centralen och sedan bytte vi till den okända Röda Linjen och sedan till ett ännu mer okänt tåg som gick i alla fall till Täby Centrum, tur att vi hittade alltså. Innan signeringen tryckte vi oss en hamburgare. Vi ställde oss längst fram och det var inte alls mycket folk där alltså. Jag försökte ta en del bra kort men ja, de blev sådär! Hon sjöng tre låtar från hennes nyaste skiva. Sen väntade vi ett tag och gick sedan upp för att träffa henne :)

Hon var verkligen jätte snäll<3 Vi hade köpte skivan och då fick man en affisch på köpet så vi fick det signerat och Jennifer hade även printat ut 2 bilder så då fick vi de signerade också. Fast dom var halft lila, tur att det var Sonjas lila period då. Sonja fick även hjälpa mig att öppna skivfodralet för de var hel skumt alltså... Sonja är så lätt att prata med, hon ställer frågor tillbaks och jag är inte alls nervös om man jämför med när jag träffar Carola haha. Då slänger jag alltid ur mig töntiga kommenterar (du vet hur jag är Jennifer) men idag var vi väldigt duktiga :) Vi pratade med henne i ca 10 minuter, väldigt kul, men kanske inte lika roligt för alla som stod och väntade hehe!

Vi hälsade även från Jollan och hon visste vem du var :D Sen gick vi ner och väntade tills alla hade fått sina autografer för vi hade inte tagit bild på oss alla tre, så sen gick vi upp och gjorde det! Medan vi väntade på tåget hem ringde vi Jollan<3

Tack för en toppen dag med dig Jennifer, vi ses sen i Huddinge!

Kommentarer
Postat av: Jollan

Sicka fina bilder!:)

tack att ni ringde mig:) Blev så glad!

Längtar till söndag:)



kram!

2008-10-14 @ 17:28:55
URL: http://josefinsymaskin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0