Patrik & mina vänner


Vilken trevlig helg jag har haft alltså! Lördagen spenaderade jag med Rebecca och Agnes. Vi såg på Patrik 1,5 den var så himla bra!! Det blev en del skratt ska jag tala om, synd bara att vi (eller Rebecca) hade de sämsta platserna på hela bion, men de gjorde inte så mycket faktiskt. Sen gick jag och Rebecca en promenad och köpte godis + ben &jerrys, cookie dough den tog slut snabbt ska jag tala om. Darin var med på världens barn galan och Rebecca blev galen, tur att jag hade Filippa på andra sidan haha! Vi kollade även på High school musical 2, åå vad jag vill se trean som kommer ut snart ^^ Idag var jag och Jennifer på Sonjas signering, wihi det var jätte kul! Skriver ett inlägg om de senare!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Men jaha, vad himlans snygg jag var då... tua att man inte ser mitt ansikte iaf, haha.

2008-10-12 @ 17:50:59
URL: http://rebecca22.blogg.se/
Postat av: Jennifer

TACK för igår vännen :) Har lagt ut några bilder på min blogg nu, hihi, fast du har ju redan sett dem. Hihi. Jag sitter i skolan och har datorkunskap nu, SÅ tråkigt. Vem vet inte hur man öppnar ett dokument liksom?



Snart ses vi :)

Kraaam

2008-10-13 @ 09:49:32
Postat av: Anna

jag vill jätte gärna se på den filmen också!!



P.s

Rebecca hade väldigt mörkt hår på den där bilden:)

2008-10-13 @ 16:10:59
URL: http://annaochfilippas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0