Inne i stan


Idag hade vi halv hemstudiedag vilket var helt underbart, precis vad jag behövde. Så jag, Jossa, Sofia, Jonas och Felix åkte in till stan. Jag mötte upp pappa för att (äntligen) handla två par jeans. Kanske visar dem lite senare! Sen träffade jag de andra igen och vi fick en liten guidad tur i Stockholm av Jonas och Felix ;) Vi fikade lite och träffade sedan Rebecca och Agnes som stod och tiggde pengar till världensbarn. De hade till och med bakat massa goda grejer och jag kunde ju inte stå emot... Jag och Rebecca drog till steppen och körde hårt som vanligt. Men jag är så trött och har så ont i fötterna. Hur kunde jag välja att ha ett par klackskor när vi skulle promenera inne i stan? Tur att jag hittade mina andra skor i väskan senare. Pussar

Kommentarer
Postat av: Jollan

Å har jag tagit den vackra bilden:) Vad duktig jag är;) hih.



Hoppas du har det bra Jullan! Jag längtar efter dig! Kom snart hit!



Kram.

2008-10-10 @ 15:52:58
URL: http://joss
Postat av: Jollan

Vad hände med bloggadressen? :S

2008-10-10 @ 15:53:18
URL: http://josefinsymaskin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0