En ny vecka!

Gooodkväll! Just nu sitter jag och jobbar lite på hemsidan eftersom vi har redovsining i morgon, men det ska nog gå bra får vi hoppas. Det hände inget speciellt i skolan, jag och Rebecca drog till min fiol teori och jag gjorde klart boken wihi. Vilket betyder att jag nu har bok nummer... fyra, yee! På baletten fick vi sitta och skriva ner några övningar som vi inte kunde, det kanske var bra men väldigt jobbigt. Så tyvärr blev det inga tåskor idag (typsikt, jag som hade klippt tånaglarna och allt!). När jag kom hem låg en tjock bok som handlade om gymnasiet, jag längtar kan jag tala om! Puss på er.


Kommentarer
Postat av: Agnes {enoimreh}

vadå? vad var det för bok? stod det nån hemsida eller nåt? svara gärna på min blogg. kram <3

2008-10-06 @ 21:34:17
URL: http://enoimreh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0