En höstig dag


Sitter här ny duschat och allt efter en jobbig men rolig danslektion. Jag är allvarligt kär i våran koreografi! Skoldagen var för övrigt helt okej, möte med skol IF på morgon. Jag har så svårt att bestäma, ska jag vara danslärare eller ej? Får fundera vidare på det helt enkelt. Jag och Rebecca tog en liten fika på McDonald's som vanligt, vi är ju så nyttiga alltså. Nu ska jag försöka skriva lite på So uppsattsen som är tills på fredag (!!!!) och imorgon är det ju ingen vanlig dag heller...

Kommentarer
Postat av: Sanna

ooh.. gjorde ni super mycket nytt på dansen? fasen också! hatar att missa dansen ;P

2008-10-15 @ 21:36:55
URL: http://secondsanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0