14:35:53


Jag har precis ätit upp en hel Ben & Jerry's, så otroligt gott! Om ni inte ätit denna tycker jag ni ska prova den. Jag tackar Elin som visade mig vägen till denna skönhet. Det blev en sväng till Solna Centrum med familjen men tyvärr kom jag inte hem med något. Just nu sitter jag och sjunger med till en jätte fin låt -dance with my father- men det låter nog inte lika fint med min coola raspiga röst haha. Är på bättrings vägen i alla fall. Nu ska jag ner och kolla på sytycd finalen för fjärde gången och försöka plugga. Hoppas ni har en jättebra söndag, pussar!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

nämen, käkar du fiskmat? ^^

2008-10-05 @ 15:02:27
URL: http://rebecca22.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0