Måndagen efter höstlovet var det ja


Skolan är igång igen och dansen lika så. I skolan fick jag, Jossa, Sofia, Rebecca och Mette hoppa in som danslärare på idrotten. Det var rätt kul, bara att mina fötter värker nu p.g.a de hårda golvet. Eller vänta nu, det kanske beror på att vi hade tåskor idag. Ajaj, men de var kul med lite nya övningar på baletten. Middagen bestod av 6 mackor varv fyra av dom hade sylt på sig. Nyttigt? Men gott var det i alla fall. Jag har kommit in i min Step up 2 period nu, verkligen alltså. Den är så bra och soundtracket också (vissa låtar iaf). Hoppas er måndag varit fin. Måste bara berätta att jag hann med bussen idag, blev så glad. Tänk vad lite man kan bli glad för egentligen. puss från mig till dig

Kommentarer
Postat av: elinår

schmack! du ser ut och frysa riktigt ordentligt i din nya finfina lugg:D<3

2008-11-04 @ 09:49:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0