Ingen bra start på veckan.

Hej världen. Usch och Fy. Bajskorv. så säger jag bara. Matteprovet gick SÅ otroligt dåligt. alltså verkligen... de sämsta jag någonsin gjort känns det som. Om jag gissar tror jag att ja fick kanske... 2 rätt, max. Fy alltså.Sen höll jag på att blåsa bort när jag gick hem och de var lera hela vägen till bussen = att de tog några minuter extra att ta sig hem. Min "nya" mobil håller på att gå sönder och min iPod har blivit konstig... jag vet inte hur denna dagen ska sluta. Den blev lite bättre när jag åt bagels med smör och sylt på, mums. Förlåt för ett jobbigt inlägg. Nu ska jag till fiolen och sedan baletten. Hoppas din måndag blivit lite bättre än min.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Samma, här, pallar inte tänka på matten. Uhhh...

Puss på dig iallafall, ha så kul på dina aktiviteter! :)<3

2008-11-10 @ 17:41:58
Postat av: Sofia

Ojjdå, från Sofia va det ja....

2008-11-10 @ 17:42:25
URL: http://soffliz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0