Det är tisdag gott folk.


Hela långa dagen har jag fastnat på gamla låtar som "shake your booty" och "I can get no more...". Vi har nämligen musikprov imorgon och jag hoppas på de bästa. Men jag hoppade över orkestern idag, orkade verkligen inte och kände för att plugga lite i lugn och ro för en gångs skull. Vad gör jag nu då? Lyssnar på musik och sitter ombytt och klar för att stretcha. Sen blir det desperate houswife och muffins (förlåt att jag bryter våran nyttiga vecka Rebecca, eller vänta nu, du tog en ballerinakaka igår så det jämnar ut sig!) Kram!!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Nej, julia det här går jag inte med på! ^^ En muffins och en ballerinakaka, vilken är störst egentligen?

2008-11-25 @ 21:25:04
URL: http://rebecca22.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0