LA: Gala kvällen




God morgon alla läsare!
Haha, jag kan fortfarande inte fatta att det som hände igår är sant!! Känns som en drömm, eller ett stort skämt! Jag ska ta det från början...
Jo, vi gick dit runt 7 sen och då var det ganska mycket folk där. De hade rullat ut röda mattan också. Men det var inte en sån röda mattan som man gick på, utan man ställde sig där och så fottade en massa fotografer och sedan blev man intervjuad. Aldrig i livet att jag skulle stå där tänkte jag och fortsatte att mingla runt där med pappa. Efter ett tag kom hon mega kändisen som alla ville fotografera, hon från terminator 3 filmen. Det var lite coolt att stå så nära henne. Sen så gick pappa och pratade med hon som skickade upp alla på den röda mattan och frågade om VI fick gå upp!! AAA jag blev galen för jag ville inte haha. Men så ropade hon ut:
And this is the director Mats Lundberg and the actor Julia Lundberg!
(Okej, jag är med typ.. 1 sekund i filmen)
Sen så gick vi upp och ställde oss som värsta kändisarna och det var massa fotografer som tog kort på OSS. Och när vi skulle gå ner från röda mattan fick vi gå tillbaks 2 ggr för de ville ta fler kort!! Sen när jag tänkte att det äntligen var slut så gick jag tillbaks till min väska medan pappa stod framf;r en kamera och intervju tjejen bah:
"come here" 
Men jag bah:
" eeh, NO"
Men så var jag tvungen att ställa mig där, framfr kameran PLUS att det stod två kameror till bredvid pappa och 2 fotografer brevid mig. Snacka om att jag blev nervös!! Pappa pratade mest men jag gjorde bort mig Så mycket, så fort jag sa något. Jag kunde verkligen inte prata engelska, det är liksom lite svårt när det står många runt om kring en och det känns som en drömm. Så jag hoppas jag aldrig behöver se det videoklippen för, usch jag gjorde bort mig sååå mycket!!
Ja, men det var en upplevelse kan jag säga, det är inte varje dag man får stå på röda mattan och bli intervjuad (och göra bort sig!!) Snart kommer ett videoklipp därifrån också!

Här är lite bilder!

    
1. Ni ser terminator kändisen där borta, hon med blont hår och lila klänning. 2. Där är hon igen med en annan och världen sötaste tjej...3. Och där är hon ensam på röda mattan. 4. Där är jag :) 5. Och där är en tjej (som pratade lite med mig, okej hon sa några ord men iaf) som blir intervjuad!

Puss & Kram från Julia i LA

Kommentarer
Postat av: Agnes {enoimreh}

oh my gosh julia!!!! det är ju helt sjukt ju :) alla som tog tusen kort på DIG och intervjuade DIG och ba: and the actor Julia :O så jävla coolt ju, du är min idol haha :P nej, men faktiskt jag är sååå avundsjuk på dig, du verkar ha det hur kul som helst i USA. ha det så bra, älskar dig kram från agnes <3

2008-07-19 @ 20:21:03
URL: http://enoimreh.blogg.se/
Postat av: Anonym

oh my god julia!men hon var vell inte så stor kändis? hahah :)<3

2008-07-19 @ 22:49:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0