The First Day in Los Angeles



Hi beautiful pepole!
Nu ar vi i Los Angeles - Staden som aldrig sover! Flygresan gick bra fast den var sa otroligt lang, det tog ca 15 timmar plus att vi fick vanta i ca 5 timmar i London. Och jag som aldrig kan sova pa flygplan var jatte trott nar vi kom fram till det fina hotellet med pool. Idag vaknade vi ganska tidigt (konstigt nog) och gick ner och at pa Starbucks, och detta var min frukost


Det marks att man ar i U.S.A haha! Sen sa har vi promenerat valdigt lange. Vi gick nastan hela Sunste blvd som ar en jatte fin gata som jag bara alskar!! Vi at lunch pa ett snabb mat stalle som kallas "Baja grill & mex" det var super gott. Innan det kopte jag en troja "Little miss Sunhine", det market ar jatte gulligt! Men det basta var nog att jag var inne i Forever 21 butiken!!! Aaah OMG, den var hur stor som helst och jatte billigt sa dar ska jag verkligen shoppa garnet! Sen har vi badat att och solat lite och nu ska vi ga ut och ata middag pa hollywood blvd!
Jag hoppas ni har det bra dar hemma i Sverige! Vi hors senare,
Stora Kramar fran Julia i Los Angeles

Jag promenarar med Milkshaken i handen pa vag till Sunset!

INNE I FOREVER 21 (Detta var bara halva affaren(


Och detta ar inne i varldens storsta sko butik den var dubbelt sa stor, jag blev galen nar jag kom in dar ^^

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Ooo vad coolt! Det är ganska svårt att förstå att allt det där finns på riktigt ;D Har du sett någon kändis ännu då? Hihi. Cool sko-affär också! Där finns det säkert skor i min storlek ;D Haha. Det finns ju knappt i Sverige..



Hoppas att du får en fortsatt underbar resa!

MASSA PUSSAR

/ Jennifer

2008-07-17 @ 14:34:13
Postat av: cassandra

ah gud så coolt att du bloggar från LA! Jobbar din pappa där eller? Hur länge ska du stanna? Jag ska till Georgia i 1 år den 11:e Augusti. :)

2008-07-18 @ 00:47:57
URL: http://cvogue.devote.se
Postat av: Rebecca

Julia, du är läskig, på allvar. Jag har också köpt en little miss sunshine-tröja!

2008-07-24 @ 17:12:23
URL: http://rebecca22.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0