LA: Nu flyger jag hem



God morgon!
Nu är det morgon här och jag måste packa, fy det är så tråkigt. Plus att det slagit ner en klädbomb vid min väska... hm, konstigt! Som tur är har vi köpt en jätte stor väska så att brädorna och allt vi köpt får plats.
Jag hoppas att det är som på planet vi åkte hit med. Då hade varje stol en egen tv!! Så jag kunde kolla på tv serier och filmer. Sen kunde jag också spela spel :) det var ett spel jag var jätte bra på som jag spelade på i över en timme haha! Det blev så jobbigt efter ett tag för jag dog aldrig, och man kan ju inte dö med flit liksom ;)
Aja, nu säger jag farväl till datorn i mååånga timmar. Skriver igen när jag kommer hem!
Puss & Kram från Julia i LA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0