LA: Bästa dagen



Hej hej!
Den sista dagen här i Santa Monica var så rolig, nästan den bästa dagen tror jag :) Den började med att vi åt frukost på McDonald's (som ni kanske hörde på videoklippet) och sen åkte vi och hyrde en syrfbräda! Det blev en gul denna gång som var mycket bra. Vid lunch ungefär var vågorna SÅ bra och roliga, aaa jag låg i vattnet ganska länge. Det roliga var att det var ca 4 olika surfläger på samma ställa som jag ^^ Det var super kul att se på alla små barn som stod upp på brädan och var helt galna. Sen så fick jag 2 "kompisar" haha...  den ena var en kille (i 20 års åldern) som var privat lärare till en vuxen tjej som surfade bredvid mig. Vi åkte på samma våg ett antal gånger så han sa hej och frågade hur det gick och sådär ;D Den andra var en kille (i 20 års ålder haha) som pratade med mig där i vattnet. Sen när vi gick från stranden stod han och tvättade sin bräda och vi gjorde surftecknet (lite svårt att förklara när man inte vet hur det ser ut) yee visst är jag cool?
Sen har jag tagit en sista runda på Forever 21 och det blev en tröja och lite smycken därifrån! Sen åt vi middag på stammis stället och sen gick vi ut till piren!
Verkligen en toppen dag och det känns så sorgligt att åka hem imorgon :( Det är klart jag saknar Sverige, vännerna och familjen men... jag bara älskar Santa Monica. Det finns så söta och fina hus här och massa affärer precis vid stranden. Det jag kommer sakna mest är nog surfingen, det är så otroligt kul. Det går inte att beskriva känslan, men förhoppningsvis får jag ställa mig på en bräda snart igen!!
Jag kanske hinner skriva några ord innan jag åker imorgon. Nu ska jag se på mitt favorit programm ;)
Tusen pussar från Mig<3

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Jag har en sån tröja!

2008-07-29 @ 10:37:45
URL: http://rebecca22.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0