Julafton












Jag har haft en underbar Julafton, hoppas ni också haft det! Där uppe kan ni se lite av vad jag fick i julklapp. Det som jag blev mest glad över var mobilen som jag så länge velat ha!! Man fick med ett litet snyggt fodral också ;) Sen blev jag lite överraskad av att det var mamma som köpte boken "The Girl's Guide to Surfing" det brukar ju vara pappa som köper sånt till mig, haha. Men den blev jag också glad över! Jag fick också lite strumpor, kläder, pengar, presentkort, yoga matta och lite andra små saker! 

På morgonen öppnade vi familjens paket och sedan åkte vi till morfar för att äta jullunch. Efter det åkte vi ut till landet där farmor, kusinerna, farbror och Preethi var. Preethi är en tjej som har jobbat på min farfars och farbrors företag i ett år. Hon kommer från Indien men kunde prata väldigt bra svenska och hon var jättesnäll, så vi pratade en del under kvällen! Vi kollade på kalle anka (så klart), åt god mat och allt det där. På juldagen åkte vi till mormor för att äta ännu mer julmat. Gosh vad mätt jag har varit de senaste dagarna haha. Åh, jag älskar verkligen julafton. Mest för att alla är så himla glada och det är så mysig stämning hela tiden! Men nu får vi vänta ett helt år till nästa julafton. Puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0