MiniJul med Vännerna












Igår så hade jag en mycket trevlig dag/kväll med vännerna! Runt 4 tiden kom Jossa och Rebecca hem till mig med tre paket pepparkaksdeg + glasyr (de hade letat runt i ca 4 butiker innan de hittade det!). Så vi bakade förfullt och jag & Jossa är tillverkarna av den snygga stjärnan ni ser där uppe, inte så jättegod om jag ska vara ärlig. Sen gick dom hem och efter middagen kom hela gänget hit igen, Jossa, Agnes, Rebecca och Sofia! Vi hade det mys och delade ut julklappar (tack så mycket för allt!), åt pepparkakor, drack julmust, tittade på Grinchen (äntligen!) och en hel del skratt blev det också. Härlig kväll var det, puss puss

Kommentarer
Postat av: Agnes {enoimreh}

Hallå, hade inte jag fotodispans? :O <3

2008-12-23 @ 21:30:41
URL: http://enoimreh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0