Lady Gaga


Hej hej! Jag överlevde dagens julklappsshopping även fast det var proppat över allt. Jag tror jag gick in i alla affärer runt hötorget minst 3 ggr innan jag visste vad jag skulle köpa. Men nu är det gjort i alla fall! Sen på kvällen gick jag, Jossa och Agnes på Lady Gagas gratiskonsert. Det var riktigt kul faktiskt, speciellt när Danny kom och sjöng några låtar, Jossa fångade till och med hans skiva!! Så vi hoppade med och skrek som tokar, det var inte så jätte mycket folk vilket var skönt. Sen åt vi middag på Taco Bar, mysigt! Puss

Kommentarer
Postat av: josefine

aah jag är galen ;) han är så sjukt bra och skivan är asbraa! :) <3

2008-12-19 @ 23:15:24
URL: http://joosefiines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0