Julkonsert med Häggis!



Igår var jag och Jennifer på Carolas julkonsert! Oj oj oj... den var SÅ sjukt bra. Nästan en av dom bästa julkonserterna (även fast jag säger det varje år). Det började rätt lugnt med några klassiska jullåtar men sen körde hon igång med massa underbara gospellåtar så hela cirkus stod och hoppade med! Aah, så grymt! Hon sjöng även Sanna Vänner, Så länge jag lever, Genom allt, Evighet. Konserten var över 3 timmar, hon ville aldrig gå av scenen haha. Det är sån härlig stämning på julkonserterna, och på just denna så improviserade hon väldigt mycket. Ja, de går knappt att beskriva hur bra den var!! Tack Jennifer & Carola för en toppen kväll! (Jag tog tyvärr inga bilder under konserten, så bilden där uppe kommer från expressen).

Kommentarer
Postat av: Jollan

Åå kul Jullis!:) Tack att ni ringde mig! Fatta att hon höll på i tre timmar! Skulle jag aldrig klara. Längtar efter dig!



Kärlekskram!

2008-12-22 @ 11:17:32
URL: http://josefinsymaskin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0