Det är första december, tjoho!

Hej hej! Första december, änligen. Jag älskar att räkna ner dagarna till julafton, och nu är det inte alls långt kvar till lovet. Tyvärr kan jag inte lägga upp någon bild eftersom jag är på mammas dator. Jag försöker skriva en bokrapport men tyvärr har det inte blivit några större framsteg. Skoldagen kändes helt okej idag, provet gick si sådär. Lite nya övningar på baletten idag, jag pratade med Elin för ett tag sen och vi försökte skriva ner övningarna så vi kommer ihåg dom nästa gång (annars blir Sandra galen!) Men vårt minne är nog inte på topp haha. Ne nu måste jag försöka skriva klart min femtioandra bokrapport, typ. Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Jollan

Hello Julligull.

Hur är det?

Jag tänker mycket på dig och längtar efter dig!

Have to meet you soon!

Ville bara titta in och säga att jag tycker mycket om dig!



Kram kram kram kram, J

2008-12-05 @ 20:00:26
URL: http://josefinsymaskin.blogg.se/
Postat av: Frida

svar: helt sjukt bra är han :) har du honom som danslärare eller så :) ?

2008-12-05 @ 23:26:23
URL: http://frida7.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0