Today is a new day

Hej söta du!
Sitter här och försöker ladda in bilder till datorn men batteriet tog slut, så typiskt alltså! Idag hände det inte så värsta mycket i skolan, skolfotografering var som vanligt hemsk... haha, det kändes inte sådär toppen bra. Men men... Efter skolan åkte jag och mamma för att skaffa bankomatkort. Det kommer förmodligen i nästa vecka. Jippie! Annars har jag suttit i sängen och skrivit brev till regnet som smattrar på rutan. Det regnade fruktansvärt mycket förut, lite mysigt om jag ska erkänna. Just nu sitter jag och lyssnar på så bra musik att jag inte kan sitta still. Vilken tur att rummet fortfarande är tomt, mot dansgolvet vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0