Tältning!


"Du ser ut som en godisbit"  var det första Ronja sa till mig imorse :) Det kanske stämmer. Aja, i skolan var allt som vanligt. Bara att idag hade vi 1 h 30 min lunch rast, men då passade jag & mina vänner på att sitta ute i den fina solen. När jag kom hem från skolan ringde Elin och ville träffas en liten stund. Så vi satt inne och lyssnade på Jonas Brothes och hade allmänt trevligt! Imorgon åker hela klassen till Gåseborg (konstigt namn alltså!) och jag & mina vänner sover i ett 6 mannatält. Det ska bli extremt roligt! Så jag är alltså borta Tors - fre bara. jag och jossa åkte till ica för att köpa massa svull tills imorgon, det var nice. Nu ska jag ta och läsa en liten stund. Ha det bra vänner så ses vi på fredag. Love from Julia!

Kommentarer
Postat av: sanna

ha det så kul! så ses vi på onsdag ;)

2008-08-27 @ 23:02:22
URL: http://secondsanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0