Barnvakt


Just nu sitter jag barnvakt åt mina två söta syskon på bilden! Mamma & Pappa är på kräftskiva hos grannen så ibland här jag massa skratt ända upp till övervåningen där jag sitter nu. Dom små tittar på film, men snart ska de sova. Då ska jag mysa ner i soffan och titta på Step Up, min favorit film :) Just nu sitter jag här och lyssnar på väldigt bra musik, blandat Jason Mraz. En av favoriterna! Det kanske blir en del uppdateringar nu eftersom jag har inte så mycket annat att göra! Hoppas ni får en bra kväll i det fina vädret. Ta hand om dig, puss!

Kommentarer
Postat av: Julia

svar: de kostade runt 1000 kr tror jag :)

2008-08-23 @ 19:41:39
URL: http://allasjulia.blogg.se/
Postat av: Jenny

häärligt:) jodet är bra:)

2008-08-23 @ 19:41:41
URL: http://penajs.blogg.se/
Postat av: Jenn

Å vad mysigt :) Hälsa dem från mig, som var hemma hos dig när du tvingade Ludde att säga att Carola var bäst ;D Hahahah, fast det kanske du gör ofta?



Kram

2008-08-23 @ 20:03:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0