Back to School


Detta är en bild på min nya väska jag köpte igår på Åhlens! Idag var det andra dagen i skolan, helt okej den med. Ganska kul faktiskt. Vi spelade splashvolley, ungefär som volleyboll med vattenballong och ett skynke man kastade bollen med. Våran mentorsgrupp vann en gång, stolt * Efter den korta skoldagen gick jag & Agnes hem till mig och åt nybakt sockerkaka till gammalt Gossip Girl avsnitt! Idag blir det stretching igen, man måste ju komma igång tills dansen börjar, wihi vad jag längtar. 
Stor kram! 

Kommentarer
Postat av: elinår

alltså haha, när jag först såg bilden tänkte jag

"men oj, har hon varit ute å rest igen eller var har hon tagit den fina blden..? hmm.. det ser ut som hon klippt in väskan i en annan bild.."



AHA!! det är ju väggen :)!!

2008-08-20 @ 16:27:34
Postat av: elin

Du bara måste ladda upp de vackra (host) fotografierna vi tog! men du kan ju skippa alla mina galna bilder! Man är ju trots allt en papparazzi.

2008-08-20 @ 19:16:40
URL: http://tiquer.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0